We are using cookies to give You the best experience on our site and we need to tell You about it. Cookies are files stored in Your browser and are used by most websites to help personalise Your web experience. If You "ACCEPT" setting, You are agreeing to our use of cookies. Accept!

FLASH KONIEC (Tipy a Triky) / FLASH END (Tips & Tricks)

http://brut.me/arcade.php

FLASH KONIEC (Tipy a Triky) / FLASH END (Tips & Tricks)

Postby Brut » 28 Jan 2021, 00:18

>>> INŠTALUJ RUFFLE INSTALL <<<

//sk OLD
21. 1 2021 bola zo strany Adobe definitívne ukončená podpora FLASHu. Microsoft a prehliadače ho tiež odstrihli, áno dá sa spustiť na staršej neaktualizovanej verzii systému a prehliadača, prípadne na virtualizovanom OS ale takéto veci bežný užívateľ nerieši. V tejto téme poskytnem rady ako spojazdniť FLASH čo najuniverzálnejšiem keďže máme na stránke Arkádu s FLASH hrami a na serveri je ich ešte plno nepridaných a neotestovaných :D. Arkádu preto nevypíname, kto by chcel stiahnuť posledné funkčné verzie FLASHu tak tu je odkaz.
Momentálne sú online dva relevantné projekty FLASH emulátorov:

1. Lightspark viac funkčnejší, pomaly vyvíjaný
2. Ruffle stále menej funkčnejší, no s rýchlym vývojom

Ak poznáte ďalšie projekty emulátorov, dajte vedieť.

//en OLD
21.1. 2021 Adobe stopped supporting FLASH at all, Microsoft and the browsers cut it too, it can be run on an not updated version of OS and browser, or in virtualized OS but average user wont bother with it. I want to write an universal manual in this topic how to make FLASH run on all systems as we have an Arcade on our webpage with FLASH games on it and numerous other on the server that are not added to the Arcade yet :D
Thats why we will not close the Arcade, who wants to download the last working version of FLASH here is the link.
At this moment two relevant project of FLASH emulators are online:

1. Lightspark more functional, slow progress
2. Ruffle still smaller functionality but quicker progress

If You know other projects of emulators, just let me know.
:!: Inside the Brut, RESPECT is everything! :!:

*********************************** Ak tu nájdeš chybný odkaz, faktickú, gramatickú alebo pravopisnú chybu, chýbajúcu, neúplnú či nepresnú informáciu alebo chceš vyjadriť konštruktívnu kritiku neváhaj ma kontaktovať. Aj Ty môžeš pomôcť spraviť túto stránku lepšou.***********************************

*********************************** If You find here any bad link, factual, ortographic or grammar mistake, wrong, incomplete or missing information or want to express Your constructive criticism, do not hesitate to contact me. You can make this site better too. ***********************************
Brut
Hlavný Admin
Hlavný Admin

Liked in: 7 posts
Online: 487d 12h 6m 16s
Blog: View Blog (1)
Slavic name: Brutibrut
Gangster nickname: Bruto di tutti Bruti
Gaming Nickname: Brut
About Me: BRUT

Return to BRUT.me Arcade Games Universe (FLASH)