We are using cookies to give You the best experience on our site and we need to tell You about it. Cookies are files stored in Your browser and are used by most websites to help personalise Your web experience. If You "ACCEPT" setting, You are agreeing to our use of cookies. Accept!

Septembrové jesenné zmeny

News

Septembrové jesenné zmeny

Postby Brut » 22 Sep 2014, 14:37

September autumn changes //for english scroll down

Skracujúce sa dni a padajúce lístie neprinášajú do brutu nič prevratné. Na samotnom fóre sa neuskutočnili žiadne veľké zmeny, ani sa asi dlhšie neuskutočnia, prejde sa postupne na novú verziu phpBB, konkrétne 3.1, ktorá sa bude stavať odznova s možno trošku inými modifikáciami, po novom už doplnkami (extensionmi), pretože už nebude kompatibilná s touto verziou, ktorú teraz používame(t.j 3.0.12). No snaha bude preniesť všetku funkcionalitu a variabilitu tohto webu do nového so zmeneným, oveľa modernejším dizajnom a komplexnejšou stavbou a vynovovanými rozšírenými funkciami. Odkaz na testovaciu verziu bude sprístupnený neskôr. Ako predpríprava na to boli všetky externé stránky (s výnimkou Banlistu) integrované do fóra.
Nový odkaz pre PRAVIDLÁ HERNÝCH SERVEROV - pravidla.BRUT.me a LIVE STATUS Herných serverov - livestatus.BRUT.me

Na Sven Co-Op server boli pridané všetky u nás hrané multipalyerové mapy Half-Life a Opposing Force. V rámci unifikácie serverov boli aj na Sven Co-Ope spustené pluginy pre viditeľný longjump na chrbte a zvuk pri skákaná longjumpom. Ten síce zatial buguje, no na odstránení chyby sa pracuje :). Ťiež bola upravená ďalšia várka jednotlivých configov pre kampane (hldemo, opfor a blueshift )tak, aby ich nastavenia boli čo najvernejšie hre pre jedného hráča a teda REAL & CLASSIC (y) .

BRUT.me Test server je zatiaľ vypnutý, no v blízkej dobe na ňom bude na tej istej adrese (195.62.16.163:27018) spustený HLDM server, na ktorom sa budú testovať mapy obj_omaha (z modu Firearms 2.5) a hldm_monster_crossfire, čo klasická crossfire s pridaným monster pluginom.

tak testujte, testujte, testujte :) s pozdravom Brut

----------------------------------------------------------------------------------------------- //english

Shorter days and falling leafs bring nothing special in to the Brut. There were no bigger changes made to the forum and there are no plans to do it in the near future. We plan to use the new version of phpBB 3.1 and there will be no compatibility between the extensions (3.0.12 version) and new modifications. So we will build the forum from scratch and we will try hard to put all functionality and variability of this web to a newer one with new modern design, more complex structure and even new and extended functions. A shortcut to test version of the new forum will be provided for the public later. And as a preparation to that, all external sites were integrated into the forum (except Banlistu).
New link for Gameservers RULES - rules.BRUT.me a Gameservers LIVE STATUS - livestatus.BRUT.me

All here played multiplayer maps of Half-Life and Opposing Force were added to Sven Co-Op Server. As a part of unification of all servers, the Visible longjump plugin and Longjump sound plugin were added into Sven Co-Op Server too. There is a bug with the sound, but we are working to fix it :). More individual map configs for compaigns (hldemo, opfor a blueshift) were changed to reflect more the settings of the singleplayer campaign and that means REAL & CLASSIC (y).

BRUT.me Test server is turned off for now, but in a near future a HLDM server will run on the same address(195.62.16.163:27018) for testing of maps obj_omaha (from mod Firearms 2.5) and hldm_monster_crossfire, which is classic crossfire with monster plugin added.

so test, test, test :) greetings Brut
:!: Inside the Brut, RESPECT is everything! :!:

*********************************** Ak tu nájdeš chybný odkaz, faktickú, gramatickú alebo pravopisnú chybu, chýbajúcu, neúplnú či nepresnú informáciu alebo chceš vyjadriť konštruktívnu kritiku neváhaj ma kontaktovať. Aj Ty môžeš pomôcť spraviť túto stránku lepšou.***********************************

*********************************** If You find here any bad link, factual, ortographic or grammar mistake, wrong, incomplete or missing information or want to express Your constructive criticism, do not hesitate to contact me. You can make this site better too. ***********************************
Brut
Hlavný Admin
Hlavný Admin

Liked in: 7 posts
Online: 487d 3h 31m 49s
Blog: View Blog (1)
Slavic name: Brutibrut
Gangster nickname: Bruto di tutti Bruti
Gaming Nickname: Brut
About Me: BRUT

Return to Novinky