We are using cookies to give You the best experience on our site and we need to tell You about it. Cookies are files stored in Your browser and are used by most websites to help personalise Your web experience. If You "ACCEPT" setting, You are agreeing to our use of cookies. Accept!

BRUT.me RaceRoom Racing Experience ONLINE Server

News

BRUT.me RaceRoom Racing Experience ONLINE Server

Postby Brut » 24 Jan 2017, 13:28

Ahojte / Hello

Pozdravujem všetkých a oznamujem, že sme tieto dni spustili nový server na freeware pretekársku hru zvanú RaceRoom Racing Experience. Náš server sa behom chvíle zaradil medzi najhranejšie servery tejto hry. Pre hru je potrebný STEAM, no pevne verím že to pôjde aj bez neho. Server je samozrejme viditeľný v serverbrowseri STEAM-u. Prepojenie s webom a fórom plánujeme podľa potreby a možností, no v dohľadnej dobe.

BRUT.me RaceRoom HILLGP SLOVAKIA: 46.36.35.174:60001

Greetings to everybody and I want to let You know, that in the last days we launched a new server for a free racing game called RaceRoom Racing Experience. Our server was placed between the most played servers of this game in a short time. You need to have STEAM to play this game, but I believe, it will run without it too. Of course, the server is visible in STEAM serverbrowser. Depending on the needs and possibilities, we are planing the connection with our web and forum in the near future.

Prajem príjemné pretekárčenie / Wishing You great racing

Brut

PS: Samozrejme že sa tu udiali aj ďalšie zmeny, no tie si nechávame pre budúcu Novinku. Máte sa na čo tešiť :). / Of course that more changes were realized here, but we leave them to our next News. You will surely enjoy :).
:!: Inside the Brut, RESPECT is everything! :!:

*********************************** Ak tu nájdeš chybný odkaz, faktickú, gramatickú alebo pravopisnú chybu, chýbajúcu, neúplnú či nepresnú informáciu alebo chceš vyjadriť konštruktívnu kritiku neváhaj ma kontaktovať. Aj Ty môžeš pomôcť spraviť túto stránku lepšou.***********************************

*********************************** If You find here any bad link, factual, ortographic or grammar mistake, wrong, incomplete or missing information or want to express Your constructive criticism, do not hesitate to contact me. You can make this site better too. ***********************************
Brut
Hlavný Admin
Hlavný Admin

Liked in: 7 posts
Online: 487d 3h 31m 49s
Blog: View Blog (1)
Slavic name: Brutibrut
Gangster nickname: Bruto di tutti Bruti
Gaming Nickname: Brut
About Me: BRUT

RaceRoom Serverbrowser Status 24.1. 2017

Postby Brut » 25 Jan 2017, 12:28

raceroom_24_1_2017.jpg

*********************************** Ak tu nájdeš chybný odkaz, faktickú, gramatickú alebo pravopisnú chybu, chýbajúcu, neúplnú či nepresnú informáciu alebo chceš vyjadriť konštruktívnu kritiku neváhaj ma kontaktovať. Aj Ty môžeš pomôcť spraviť túto stránku lepšou.***********************************

*********************************** If You find here any bad link, factual, ortographic or grammar mistake, wrong, incomplete or missing information or want to express Your constructive criticism, do not hesitate to contact me. You can make this site better too. ***********************************
Brut
Hlavný Admin
Hlavný Admin

Re: BRUT.me RaceRoom Racing Experience ONLINE Server

Postby Brut » 06 Feb 2017, 21:19

Z dôvodu nekompatibility servera s naším operačným systémom na vyčlenenom VPS je server momentálne OFFLINE / Because of incompatibility of the server with the operating system on our allocated VPS is the server OFFLINE

Brut
Hlavný Admin
Hlavný Admin

Return to Novinky